divendres, 25 de febrer del 2011

ACCIDENT!!

Ahir vàrem anar a escalar (N'andreu Tous i jo (Fran Ramon)) a una escola on les vies són molt llargues, més de 30 metres!!!

Tot dos començàrem a escalar molt concienciats amb la llargaria de les vies i vàrem fer el nuu a l'altra extrem de la corda, encara així en un moment donat començàrem a equipar també, i en una d'aquestes vàrem fer un petit invent amb les dues cordes, bono, en el final n'Andreu que puja per la seva via nova "Hula-hop" i quan està a menys d'1 metre d'en terra, jo vaig notà que la corda em fugia de les mans, i que l'únic que vaig poder fer, va ser pegar un crit de por, de molta por, el susto em va durà molt poc, n'Andreu va caurà i va rebotar en "un abrir i cerrar d'ojos", després d'un petit reconeixement l'al·lot no va tenir res, a part d'una gran pujada d'anedralina.

En el final, no va ser res, peró de casualitat, la corda va tenir la suficient llargaria com perquè només caigués 1 metre.

Anau alerta AL·LOTS

1 comentari: