dimarts, 14 de juny del 2011

Port des canonge


 Jo penjat literalment de "Cas Beia" 7c+, una molt bona via


Darremament hem tornat ha anar bastant pel Port des canongre, es beia, en Charly, n'Alex i jo. També han vengut a visitar-nos molta gent, en Gerard (petit), en Rafel, en David, n'Ibai, en Xavi, en Guardiola, n'Isidre, en Pep i qualcú més que segur que se m'olvida. Ha hagut encadenes significatius, el més importants d'en Charly que es va acabar les vies i va fer la primera de "Sa garrida" 7c+ que es Beia i jo vàrem repetir, per ventura no és un 7c+ molt difícil, també va fer la primera de "Cas Beia" 7c+ que aquesta si que com 7c+ està una mica apretat, això sí, encara espera un repetidor. També vàrem repetir "Sa xereca" un 7b+ que només havia encadenat en Charly i que hem encadenat n'Alex, es Beia i jo.



N'Alex encadenant "Sa xereca" un 7b+ molt rabiós

Com el tio Charly es va acabar les vies es Beia va començar a equipar " Sa caparrona" 8?, que acaba a la mateixa reunió que "Sa Calcera" i "Cas Beia" i jo per no voler ser "menos" vaig començar a equipar (ja esta acabada) "Sa massaneta" 8?, una mega-via que comença dins la cova, travessa "Sa caparrona" "Cas Beia" i acaba a "Sa garrida"...de moment surt tot fins a "Sa caparrona", falta enllaçar-la amb "Cas Beia" i provar el darrer tram que és independent, però dema ve el tito Charly a fer una cata (ja vos contaré...oh no...no promet res), Aquesta via també té una variant que és acabar per "Sa calcera" sortira sobre 7c+  o una mica més. Ja miraré de fer un croquis perquè és mal d'entendre!!!




En Rafel i en David, també han fet "Sa calcera" 7c, el primer en el tercer pegue, i el segon, al segon. 





Jo equipant "Sa massaneta", a l'esquerra es veu a 
guardiola escalant "Sa calcera", la corda que es veu
penjada és "Sa caparrona".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada